Uw mening


Wij zijn constant bezig met het nog verder verbeteren van onze service en producten. We leren dan ook met plezier van u.

Uw ervaring

We horen graag wat u van onze services vindt. Om u nog beter van dienst te kunnen zijn is het belangrijk dat we van u horen wat we goed doen en waar we nog kunnen verbeteren.

Wij stellen het zeer op prijs als u na het gebruik van onze diensten of het ontvangen van onze producten uw feedback op onze site achterlaat. Klik hier om uw beoordeling toe te voegen.

Tips & Suggesties

Heeft u opmerking, tips, suggesties, verbeterpunten, klachten of andere ervaringen met Digitaal in Vorm? Wij horen graag van u! U kunt ons altijd mailen op info@digitaalinvorm.nl of kijk op onze contactpagina.

Klachten

Ondanks onze beste zorgen kan het voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland en u niet tevreden bent over onze service of producten. Mocht dat voorkomen, dan vragen we u uw klacht zo snel mogelijk bij ons te melden door te mailen naar klantenservice@digitaalinvorm.nl. U ontvangt dan van ons zo snel mogelijk (en uiterlijk binnen 14 dagen) een inhoudelijke reactie.

  • Neem als u een klacht heeft altijd eerst contact met ons op. Wij staan u graag te woord en denken met u mee over een oplossing.
  • Bent u niet tevreden over de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan in een aparte e-mail naar info@digitaalinvorm.nl. Omschrijf in de e-mail uw klacht zo compleet mogelijk en waarom u zich niet in de door de klantenservice aangeboden oplossing kunt vinden. Uw klacht zal opnieuw beoordeeld worden en, indien mogelijk, zullen we proberen met u tot een andere oplossing te komen.
  • Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om, in het uiterste geval, klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.